среда, 12 июня 2013 г.

Модуль 6. Рефлексія.

Робота у цьому модулі змусила мене замислитись над тим,  як зробити роботу дітей в Інтернеті безпечною.
Не розумію формуючого оцінювання!
Чому "асоціативний кущ "- це оцінювання?
Як оцінити кожного учня окремо, а не всю групу?

2 комментария:

  1. Привіт!Формуюче оцінювання це коли вчитель оцінює дію учня.його навичку,а не особистість.Це певна підпора для дитини,яка будить творчість.
    Ас.кущ оцінює що діти знають по цій темі попередньо,їх уявлення про предмет дослідження на початку роботи.
    Треба подумати!До зустрічі!

    ОтветитьУдалить
  2. Приєднуюсь до попереднього коментаря ) Тут мається на увазі оцінювання не балове, а діагностичне. А знання кожного учня можна оцінити за допомогою таблиць З-Х-Д, анкетування тощо.

    ОтветитьУдалить